12 iulie 2011

Sapun bio pentru copii

Aveam o problema cu fetita mea de 5 ani. Ii apareau pe fata mici bubite. Printre posibilele cauze luate in calcul a fost si sapunul cu care o spalam. Am tot incercat diferite marci de sapun...dar rezultatul a fost acelasi. Asa ca am incercat si o varianta bio a sapunului. Am cumparat acest sapun bio pentru copii cu glicerina si alte ingrediente organice precum mierea, aloe vera si musetel

Dupa primele spalari pielea avea tentinda de a se inrosi. Am considerat ca e un lucru normal, ca e o reactie a organismului la ceva nou. Dar problema s-a rezolvat si dupa un timp nu a mai existat niciun pic de roseata. Am perseverat si incredibil am reusit sa scap si de acele mici bubite. Nu cred ca totul a fost o coincidenta. Se pare ca si-a spus cuvantul calitatea. Asa ca eu unul il recomand...ca l-am testat chiar pe copilul meu.

Un comentariu:

  1. Si pun pariu ca daca ai fost la dermatolog a recomandat ceva dermocosmetice, bioderma, mustela ceva in genul asta.

    RăspundețiȘtergere