27 septembrie 2011

Mamaliga pentru pescuit...bio

In general nebunia omului e mare (si aici ma uit la mine :P ) Weekend-ul trecut am fost la peste...si ce mi-a trecut prin cap? Sa experimentez ceva. Asa ca nada pentru peste am facut-o din produse bio. Reteta a fost oarecum simpla. 500 g de malai grisat bio si 100 g de faina alba de grau bio. Am amestecat compozitia pe o coala alba de hartie pana s-a omogenizat. Am pus apa la fiert intr-un ceaun....si cand apa a fiert am adaugat tot continutul. L-am lasat asa sa fiarba 30 de min....dupa care am luat ceaunul de pe foc si am inceput sa amestec...pana a inceput sa ma doara mana :) Am facut niste guguloaie mari...si le-am lasat sa se raceasca.

La pescuit sincer sa fiu nu am avut prea mare succes, dar nu din vina produselor folosite...ci pur si simplu era o perioada cand pestele nu prea manca. Dar pestii care au pus totusi gura pe mancare...macar au avut parte de o masa sanatoasa :P O sa mai incerc si data viitoare cand voi merge. Sigur intr-o zi voi da lovitura.

Un comentariu: